Sidor

fredag 8 oktober 2010

Fredagsfyrverkeri

Det är en hel rad saker som börjat rulla den här veckan. Har skrivit, skrivit och skrivit - nu känns det nästan som om jag vet vad jag håller på med. Det är en klar fördel.

Dessutom är det en del annat också - jätte spännande saker. Idag blev det klart att nästa vecka skall jag träffa och samarbeta lite med någon vars arbete jag länge beundrat väldans mycket. Eftersom jag i allmänhet ganska sällan beundrar folk sådär helt förbehållslöst och ohämmat, så är det här för mig ganska stort...

Ja ursäkta, jag måste liksom bara få säga det.

Firar alltihop med några bilder från FM i fyrverkeri från flera veckor tillbaka som jag inte haft tid att göra någonting åt förrän nu.

-----------------------------

Edit kl 21.58: Lite fyrverkeri också för att bloggen ikväll har sprängt den lite magiska gränsen med tusen besökare sedan jag installerade räkneverket. So long and thanks for all the fish, alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar